لیله الرغائب ...
**با ما آپدیت معنوی بشید**
خدایا تا پاکم نکردی خاکم نکن...

  پیامبر اکرم صلی الله علیه واله وسلم فرمودند:از «لیله الرغائب» فراموش وغفلت نکنید،چراکه فرشتگان این شب را رغائب نامیده اند و چون یک سوم از شب بگذرد، فرشتگان آسمان وزمین پیرامون کعبه ودرون آن جمع می شوند وخداوند به آنها می فرماید: ای فرشتگا من! هرچه می خواهید از من بخواهید.آنها می گویند: پروردگارا، حاجت ما آن است که روزه داران ماه رجب را بیامرزی. خداوند می فرماید: آمرزیدم.

هرکس اولین پنجشنبه این ماه را روزه بگیرد وبین نماز عشا تا نیمه شب 12 رکعت نماز بخواند وهر دو رکعت رابه یک سلام تمام کند ودر هر رکعت یک مرتبه سوره ی حمد وسه مرتبه سوره ی قدر و دوازده مرتبه سوره ی توحید بخواند وپس از اتمام نمازها هفتاد مرتبه بر من صلوات بفرستد وبگوید:« اللهم صَّل عَلی مُحمّدٍ النَبی الاُّمی وعلی آلهِ» پس به سجده رفته ودر سجود هفتاد مرتبه بگوید:« سُبُّوحُ قُدُّوس رَبُّ الملائکةِ والروح» سپس سر بردارد وبگوید:«رَبِّ اغفِر وَ ارحَم وَ تَجاوَز عَمّا تَعلَم إنَّکَ انتَ العلیُّ العظیم» و باز به سجده برود ودر سجود همان را که در سجده اول گفت بگوید وپس از آن حاجت خود را از خدا بخواهد، همانا برآورده می شود، انشاالله.

قسم به خدایی که جانم در دست اوست این نماز  را هیچ زن ومردی از بندگان خدا نمی خواهد مگر آنکه خدا گناهان او را می آمرزد، هرچند که به عدد کف دریا وعدد ریگ ها و وزن کوه ها وبرگ درخت ها باشد و روز قیامت هفتصد نفر از خاندان خودش را که مستحق عذاب باشند شفاعت می کند وچون شب اوّل قبر و.ارد قبر شود ثواب این نماز به صورت فردی زیبا چهره و خوش زبان برای او نمودار شود وبگوید: ای دوست من،مژده باد تو را که از سختی نجات یافتی.

وی به او گوید: تو کیستی که از تو نیکوتر وخوشبوتر ندیدم؟ وی به او گوید: ای دوست من، من ثواب آن نماز تو هستم که تو در فلان شب در فلان ماه خواندی. من در این شب آمدم تا حقّ تو را ادا کنم و مونس تنهایی تو باشم و رفع وحشت از تو کنم و چون صور دمیده شود، در قیامت بر سر تو سایه افکنم و تو هرگز از خیر مولای خود محروم نخواهی شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 14:14 :: نويسنده : *مدیریت: یاس کبود علی*

درباره وبلاگ

اگر دل به یار بستی بسم الله... باسلام خدمت تمامی دوستان...مطالب این وبلاگ با توجه به مناسبت های قمری وشمسی که وجود داره متغیر است . اگر دوستان نظر یا پیشنهاد خاصی دارن لطف کنن ودر قسمت نظرات بیان کنند.باتشکر مدیر وبلاگ...
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان للهم عجل لولیک الفرج و آدرس omeabiha333.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 89
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


ساعت فلش مذهبی
a href='http://10000012.com/' title='پورتال جامع مهدویت' target='_blank'>پورتال جامع مهدویت حدیث موضوعی
پیج رنک گوگل ذکر روزهای هفته وصیت شهدا اوقات شرعی